Το σκάφος προσέγγισε με ασφάλεια στο λιμάνι των Καταπόλων με τη συνδρομή στελεχών του Λιμενικού Σώματος
Μηχανική βλάβη παρουσίασε επαγγελματικό ιστιοφόρο σκάφος με επτά αλλοδαπούς επιβαίνοντες στη θαλάσσια περιοχή έξω από το λιμάνι των Καταπόλων Αμοργού. Η κινητοποίηση του Λιμενικού ήταν άμεση, ενώ το σκάφος κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι χωρίς να υπάρξει τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση.
Η ανακοίνωση του Λιμενικού:
Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Αμοργού για περιστατικό μηχανικής βλάβης ενός επαγγελματικού ιστιοφόρου (Ε/Π-Ι/Φ) σκάφους με επτά αλλοδαπούς επιβαίνοντες (1 υπήκοος Ουγγαρίας, 3 υπήκοοι Καναδά, 1 υπήκοος ΗΠΑ, 1 υπήκοος Ελβετίας και 1 υπήκοος Βελγίου) στη θαλάσσια περιοχή έξω από το λιμάνι των Καταπόλων Αμοργού. Αμέσως, στο σημείο μετέβη το ιδιωτικό σκάφος «ΑΔΑΜ» Σ.Α. 30, με επιβαίνοντες δύο στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., για παροχή συνδρομής. Το Ε/Π-Ι/Φ προσέγγισε αυτοδύναμα στο λιμάνι των Καταπόλων όπου προσέδεσε με ασφάλεια με τη συνδρομή του «ΑΔΑΜ».
Από τον Λιμενικό Σταθμό Αμοργού που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του σκάφους μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που τον παρακολουθεί. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
(φωτο αρχείου)
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις































































