Δύο μεταφορές πραγματοποιήθηκαν με το ταχύπλοο «ΜΟΧΙΤΟ» και μία με περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω διακομιδές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης:
-97χρονης και 53χρονου, από το λιμάνι της Κέας στο λιμάνι του Λαυρίου, με το Τ/Χ «ΜΟΧΙΤΟ» Τ.Λ. 1647,
-60χρονου, από το λιμάνι της Κέας στο λιμάνι του Λαυρίου, με Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και
-91χρονου από το λιμάνι της Κέας στο λιμάνι του Λαυρίου, με το Τ/Χ «ΜΟΧΙΤΟ» Τ.Λ. 1647.
(φωτο αρχείου)
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
































































