Στη Σαντορίνη και στη Μύκονο τις πραγματοποιείται η ετήσια συνάντηση των πωλητών του Collette Tours (annual sales meeting), από τους μακροβιότερους και μεγαλύτερους τουρ οπερέιτορς των ΗΠΑ.
Περισσότεροι από 100 ταξιδιωτικοί πράκτορες απ΄ όλη την Αμερική και την Αυστραλία συμμετέχουν στη φετινή συνάντηση που κατάφερε να προσελκύσει στις Κυκλάδες η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, έπειτα από μία σειρά στοχευμένων ενεργειών και πρωτοβουλιών της Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού, Μαριέτας Παπαβασιλείου.
Τα στελέχη του Collette Tours και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, υποδέχθηκε την Μ. Τετάρτη στην Αθήνα η κα Παπαβασιλείου πριν την αναχώρησή τους τη Μ. Πέμπτη για τη Σαντορίνη. Στο ξενοδοχείο Crowne Plaza πραγματοποιήθηκε μία πρώτη συνεδρία κατά τη διάρκεια της οποίας η Αντιπεριφερειάρχης παρουσίασε τους προορισμούς των Κυκλάδων αλλά και της Δωδεκανήσου, τα ειδικά τουριστικά προϊόντα που προσφέρει κάθε νησί. Επεσήμανε ότι η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου λόγω του πολυνησιακού της χαρακτήρα, αποτελεί ένα μοναδικό προορισμό που προσφέρει στον επισκέπτη μία ευρεία γκάμα τουριστικών εμπειριών και εναλλακτικών δραστηριοτήτων, καλύπτοντας τις ανάγκες και προσδοκίες κάθε επισκέπτη.
Τις ομορφιές των νησιών της Σαντορίνης και της Μυκόνου θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εκ του σύνεγγυς και σε βάθος κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι ίδιοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Στόχος, να ενισχύσουν τα προγράμματά τους στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, που αποτελούν ήδη δημοφιλείς προορισμούς στις ΗΠΑ αλλά και να εντάξουν νέα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου ακόμη.
Σύμφωνα με την κυρία Παπαβασιλείου το Νότιο Αιγαίο, φιλοξενώντας τους ανθρώπους που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις και διακινούν τις τουριστικές ροές, βρίσκεται μπροστά στη μοναδική ευκαιρία να ενισχύσει τις τουριστικές αφίξεις από την αγορά των ΗΠΑ και να «ξεκλειδώσει» νέες δυνατότητες προς όφελος όλων των νησιών.
«Χαιρόμαστε που καταφέραμε να προσελκύσουμε στην περιφέρειά μας αυτή τη σημαντική συνάντηση του Collette Tours. Η προσέγγιση και το ξεκλείδωμα της τουριστικής αγοράς των ΗΠΑ αποτελεί στρατηγικό μας στόχο. Ήδη από την ανάληψη των καθηκόντων μας έχουμε προβεί σε μια σειρά στοχευμένων ενεργειών προς αυτή την κατεύθυνση. Οι αφίξεις Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα παρουσιάζουν σταθερή άνοδο τα τελευταία χρόνια και το ενδιαφέρον για τους προορισμούς της χώρας μας και της περιφέρειάς μας είναι έντονο.
Έπειτα λοιπόν από τις συνεχείς προσπάθειες, βρισκόμαστε σήμερα μπροστά στην μοναδική ευκαιρία να ενισχύσουμε τις αφίξεις από την αγορά των ΗΠΑ στις Κυκλάδες, φιλοξενώντας τους ανθρώπους που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις και διακινούν τις τουριστικές ροές. Η Μύκονος και η Σαντορίνη συγκαταλέγονται στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας στις ΗΠΑ. Στόχος μας είναι να μάθουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και για τα υπόλοιπα νησιά μας, προκειμένου να τα εντάξουν στα προγράμματά τους», δήλωσε η κα Παπαβασιλείου.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η συνάντηση των πωλητών του Collette Tours, εδραιώνει την ήδη πολύ καλή συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτής, προβλήθηκαν οι προορισμοί των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου ως “World’s Greatest Vacations” στην αμερικανική τουριστική αγορά μέσα από τα δίκτυα επικοινωνίας του Collette Tours, γνωρίζοντας μεγάλη απήχηση στο αμερικανικό κοινό.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα θεμέλια για τη φιλοξενία της ετήσιας συνάντησης των πωλητών του Collette Tours στο Νότιο Αιγαίο είχαν μπει ήδη από το ετήσιο συνέδριο της Ένωσης των Tour Operators των Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA Annual Conference & Marketplace) που πραγματοποιήθηκε το στα τέλη του έτους 2017 στη Florida, όπου συμμετείχε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκπροσωπούμενη από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Υπενθυμίζεται ότι, πέρα από το ετήσιο sales meeting του Collette Tours, το Νότιο Αιγαίο θα υποδεχθεί (12-16 Μαΐου 2019) ακόμη μία μεγάλη διοργάνωση. Συγκεκριμένα η Ρόδος θα φιλοξενήσει το συνέδριο “ASTA Ιnternational Showcase” της Ένωσης των Αμερικανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων. Το συνέδριο, θα αποτελέσει αφορμή για πιο εντατικές συνεργασίες μεταξύ των ντόπιων επαγγελματιών με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες των ΗΠΑ, ώστε να προκύψουν αμοιβαία οφέλη από την προώθηση της Δωδεκανήσου και του Ν. Αιγαίου γενικότερα ως τουριστικού προορισμού.