Η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία θα αποτελεί και την ομπρέλα προβολής όλων των νησιών της Περιφέρειας στο εξωτερικό, παρουσιάστηκε σήμερα στο Λονδίνο, στην έναρξη της διεθνούς τουριστικής έκθεσης World Travel Market.
Το νέο λογότυπο και σλόγκαν αποτελούν προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας με το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN, από το οποίο ξεκινά και η διεθνής προβολή της. Η τουριστική πολιτική της Περιφέρειας έχει αναμορφωθεί συνολικά, με σεβασμό στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του κάθε νησιού των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου και θα λειτουργήσει ως ομπρέλα για όλους τους μεγάλους ή μικρότερους τουριστικούς προορισμούς.
Φέτος, οι εκατοντάδες επισκέπτες της World Travel Market είδαν την επιβλητική πυραμίδα της εισόδου του συνεδριακού χώρου να «ντύνεται», για πρώτη φορά, με οθόνες στις οποίες παρουσιάζονται αποκλειστικά και μόνο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου μέσα από ένα μοναδικό βίντεο που δημιούργησε το CNN και το οποίο στη συνέχεια θα προβάλλεται από το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο.
Σήμερα το μεσημέρι το Περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου επισκέφθηκε ο διάσημος άνκορμαν του CNN Richard Quest, τον οποίο υποδέχθηκε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος και η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Βακιάνη – Παπαβασιλείου.
«Η νέα τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έρχεται να απαντήσει στις προκλήσεις της εποχής, να αναδείξει την ιδιαίτερη ταυτότητα του κάθε νησιού και να επανατοποθετήσει όλα τα νησιά μας στις διεθνείς αγορές, στη θέση που τους αξίζει, την κορυφή. Κορυφαίοι επαγγελματίες από όλον τον κόσμο δούλεψαν για τη νέα διεθνή ταυτότητα της Περιφέρειάς μας, αντάξια της δυναμικής και της προοπτικής των υπέροχων αυτών προορισμών. Το μέλλον το χτίζουμε, δεν το περιμένουμε!» δήλωσε ο κ. Χατζημάρκος.