Νάξος: Όταν η “μελέτη” γίνεται… παιχνίδι

admin
28/09/2015 08:24
 
 
 

Το σχολείο άνοιξε και όλοι οι μαθητές επιστρέφουν στα θρανία τους. Το διάβασμα αρχίζει και οι απαιτήσεις του αρκετές.

 

Συχνά τα μικρά παιδιά δεν είναι έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτές, ενώ κάποιες φορές οι γονείς αδυνατούν να στηρίξουν τα παιδιά τους ακόμα και στις μικρές ηλικίες, που όμως παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μετέπειτα πορεία των μαθητών. Σε πολλές περιπτώσεις, οι αυξημένες επαγγελματικές δραστηριότητες των γονιών δεν αφήνουν περιθώρια χρόνου για να ασχοληθούν με το διάβασμα των παιδιών τους, ενώ εξαιτίας της δυσκολίας και της ποσότητας της ύλης κάποιοι γονείς δεν μπορούν να βοηθήσουν σωστά τα παιδιά τους.
Στη Νάξο για πρώτη φορά φέτος λειτουργεί ένα κέντρο μελέτης και δημιουργικής απασχόλησης που αναλαμβάνει να βοηθήσει τα παιδιά του δημοτικού να προετοιμαστούν σωστά για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας και να καλύψουν τα μαθησιακά τους κενά.
Με τις γνώσεις που αποκτούν οι μαθητές στα τμήματα “μελέτης” αποκτούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση , ενώ έχοντας ολοκληρώσει πλήρως την προετοιμασία τους για την επόμενη μέρα στο σχολείο, έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο και για άλλες δραστηριότητες.

“Μελέτη” σαν παιχνίδι

“Μετά το σχολείο τα παιδιά μελετούν στο χώρο μας όλα τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού σε αίθουσες ειδικά διαμορφωμένες, με προσωπικό χώρο για κάθε παιδί” σημειώνει στο naxostimes.gr ο υπεύθυνος της «μελέτης» Ματθαίος Μπουγιούκας.
Στη “μελέτη” υπάρχει επίβλεψη, καθοδήγηση και αξιολόγηση ώστε τα παιδιά να επιστρέφουν στο σπίτι χωρίς εκκρεμότητες.
“Στόχος μας, τα παιδιά να μάθουν να διαβάζουν μόνα τους, αποτελεσματικά και να είναι υπεύθυνα” προσθέτει.
Να σημειωθεί ότι στο χρόνο που απομένει από το καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών στη “μελέτη”, το παιδί απασχολείται δημιουργικά με: ζωγραφική, εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονικούς υπολογιστές συνδυάζοντας τη μάθηση με δημιουργική απασχόληση και ψυχαγωγία.

Και για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες…

“Στη “μελέτη”, τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν τη δική τους θέση” σημειώνει ο κ. Μπουγιούκας και συμπληρώνει: “Το εκπαιδευτικό μας προσωπικό δημιουργεί εξατομικευμένο πρόγραμμα μελέτης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Όλο το υλικό, είναι οπτικοακουστικό κι έτσι το παιδί μπορεί να ακούσει μια θεωρία ή μια άσκηση όσες φορές επιθυμεί. Η “μελέτη” βοηθά το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, να ελέγξει την καθημερινότητά του , να οργανώσει τη σκέψη του και να πετύχει στο σχολείο”.

Τέλος να σημειώσουμε ότι οι υπεύθυνοι της “μελέτης” είναι σε καθημερινή επικοινωνία με τους γονείς και τους ενημερώνουν για την πρόοδο αλλά και για τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ο μαθητής.

 

(Visited 322 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*