Επιμελητήριο Κυκλάδων: Καμπάνια επικοινωνίας για τη στήριξη της τοπικής αγοράς (δείτε το video)

Newsroom
19/05/2021 1:04
  •  
  •  
  •  

Η ενίσχυση της αγοραστικής κίνησης και τη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων του κάθε νησιού, τώρα που ανοίγουν ξανά μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που είχαν παραμείνει κλειστές, είναι ο στόχος της καμπάνιας επικοινωνίας του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, κεντρικό μήνυμα της οποίας είναι «Τώρα που η αγορά ξανανοίγει, ας στηρίξουμε όσους περιμένουν να μας καλωσορίσουν με το όνομά μας. Κάνουμε τις αγορές μας στα καταστήματα των νησιών μας και βοηθάμε ώστε την επόμενη μέρα να είμαστε όλοι εδώ».

Σύμφωνα με το Επιμελητήριο, η πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων των Κυκλάδων και των εργαζόμενων σε αυτές αντιμετωπίζουν σοβαρές επιπτώσεις από την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων και το κλείσιμο της αγοράς, που – σε συνδυασμό με την εποχική δραστηριότητα – δεν τους έχει επιτρέψει να λειτουργήσουν «σε κανονικές συνθήκες» από τον Οκτώβριο του 2019.

Μεγάλο πλήγμα έχουν δεχτεί και από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ αγωνίζονται καθημερινά να παρέχουν τόσο στους κατοίκους όλα τα απαραίτητα προϊόντα που χρειάζονται για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες (σε συνθήκες μεγάλου ανταγωνισμού και έχοντας να αντιμετωπίσουν και τις δυσκολίες της νησιωτικότητας), όσο και στους επισκέπτες, ιδιαίτερα τώρα που ξεκινά η νέα τουριστική σεζόν.

Η ζημιά όμως δεν υπολογίζεται μόνο σε οικονομικό αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο, καθώς είναι φανερό ότι αν αναγκαστούν οι επιχειρήσεις να κλείσουν, αυτομάτως θα επηρεαστεί και η κοινωνική κατάσταση των οικογενειών που υποστηρίζουν. Στις μικρές κοινωνίες του κάθε νησιού, που οι άνθρωποι γνωρίζονται μεταξύ τους, είναι πολύ σημαντικό για να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή, να στηρίξει ο ένας τον άλλον.

Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και κάνουν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε αυτό και στις νέες συνθήκες της πανδημίας.

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων από την πρώτη στιγμή βρίσκεται στο πλευρό των μελών του προκειμένου να βοηθήσει μέσα από μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενημερωτικών δράσεων στην προσπάθειά τους να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί βέβαια η τήρηση των πρωτοκόλλων και η ασφάλεια, γι’ αυτό με υπευθυνότητα και με την υποστήριξη όλων, ο φορέας ευελπιστεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί και η αγορά θα παραμείνει ανοιχτή χωρίς προβλήματα.

Το video της καμπάνιας επικοινωνίας μπορείτε να το βρείτε στο κανάλι του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στο youtube (https://youtu.be/uSgZxVfQc_I)ή να το κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://drive.google.com/file/d/1klnZtYAqGP8R7Wf5uJYdMglHoweOfyZN/view?usp=sharing

Επίσης, έχει δημοσιευθεί στο e-kyklades.gr και στις σελίδες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στο Facebook και στο Instagram.

(Visited 21 times, 1 visits today)