Ο σχεδιασμός τουριστικής προβολής της Αμοργού συνεχίζεται δυναμικά με συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο. Σειρά είχε η διεθνής έκθεση ΙΤΒ Βερολίνου που φέτος έγινε διαδικτυακά. Η Αμοργός παρουσιάστηκε στην γερμανική αγορά από την Αντιδήμαρχο Πόπη Δεσποτίδη και κέρδισε ακόμη μια φορά τις εντυπώσεις και το ενδιαφέρον όσων παρακολουθήσαν την παρουσίαση.
«Οι Ευρωπαίοι είναι το μεγαλύτερος μέρος των επισκεπτών που στηρίζουν την Αμοργό κάθε χρόνο. Είμαστε αισιόδοξοι για το φετινό καλοκαίρι. Ως Αμοργός έχουμε μια ισχυρή παρουσία στις σημαντικότερες τουριστικές αγορές μέσα από την στρατηγική επικοινωνίας που υλοποιούμε» δήλωσε η κα Δεσποτίδη.
Η παρουσία στη γερμανική αγορά διαδέχτηκε την αντίστοιχη βρετανική που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες με επιτυχία. Η Αμοργός είχε την ευκαιρία να αναδείξει τόσο το πλούσιο τουριστικό της προϊόν σε εξειδικευμένους πράκτορες που διακινούν τουρίστες ηλικίας 50+ δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασφάλεια του προορισμού, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από εκτενές ρεπορτάζ της βρετανικής Telegraph σχετικά με την πανδημία στην Ελλάδα, όπου η Αμοργός αναφέρεται σαν το νησί χωρίς κρούσματα covid-19.