Η πρωτοβουλία αποτελεί μια συμβολική κίνηση στήριξης προς τους εκπαιδευτικούς του νησιού, ενώ αναδεικνύει την ανάγκη για ουσιαστικές λύσεις στο στεγαστικό και το υψηλό κόστος διαβίωσης
Στην παράδοση διατακτικών επιταγών αξίας 50 ευρώ σε 89 εκπαιδευτικούς της Πάρου προχώρησε η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάρου, μέσω του ταμείου ενίσχυσης «ΣΤΗΡΙΖΩ». Η δράση, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τους φορείς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έχει ως στόχο να εκφράσει την έμπρακτη στήριξη και την αναγνώριση του έργου των εκπαιδευτικών.
H ανακοίνωση του Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάρου:
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η παράδοση διατακτικών επιταγών, αξίας 50€ η καθεμία, σε 89 εκπαιδευτικούς της Πάρου, μέσω του ταμείου ενίσχυσης «ΣΤΗΡΙΖΩ» που δημιούργησε ο φορέας μας, σε συνεργασία με τους φορείς πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Πάρου.
Η κίνηση αυτή δεν λύνει το οξύ στεγαστικό πρόβλημα και το υψηλό κόστος διαβίωσης των εκπαιδευτικών στο νησί, αλλά αποτελεί μια ειλικρινή κίνηση εκτίμησης προς τους «συμπαίκτες» μας στην ανατροφή των παιδιών μας. Παράλληλα, άνοιξε τον δημόσιο διάλογο για τη διεκδίκηση μιας συγκροτημένης επιδοματικής πολιτικής από τον Δήμο.
Οι πόροι εξασφαλίστηκαν από:
– Τα έσοδα της συναυλίας της Νεφέλης Φασουλή (συνδιοργάνωση με τον Π.Σ. «Αρχίλοχος»).
– Τα έσοδα από τις παιδικές παραστάσεις της ομάδας «Paramana».
– Υπόλοιπο διατακτικών από την προηγούμενη θητεία της Ένωσης.
Η προσπάθεια του «ΣΤΗΡΙΖΩ» παραμένει ενεργή. Όποιος πολίτης επιθυμεί να συνεισφέρει, μπορεί να καταθέσει το ποσό της επιλογής του στον λογαριασμό.
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε εκείνους που στηρίζουν το μέλλον των παιδιών μας.

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
































































