Στις 10 Ιουνίου η 2η συνάντηση του διακρατικού έργου Ελλάδας – Κύπρου για τη διαχείριση φυσικών καταστροφών
Ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης προσκαλεί φορείς, εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και πολίτες στη 2η συνάντηση εργασίας του έργου «ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΙΣ», το οποίο επικεντρώνεται στην πρόληψη και διαχείριση κινδύνων που προκαλούνται από σεισμούς και άλλες μεγάλες καταστροφές. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στην Ερμούπολη, με τη συμμετοχή εταίρων από την Ελλάδα και την Κύπρο, στο πλαίσιο του προγράμματος Interreg VI-A Ελλάδα – Κύπρος 2021-2027.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης:
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


























