Παρουσίαση του πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018

paroysiasi planoy 2017 2
admin
10/09/2017 23:34
 
 
 

Τα αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, καθώς και οι άξονες γύρω από τους οποίους έχει δομηθεί η δεύτερη φάση παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση για τα ΜΜΕ που συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου στο ξενοδοχείο “Rodos Park”.

H πρώτη φάση της καμπάνιας κατόρθωσε να κάνει γνωστό σε περισσότερους από 150 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου ως ένα ενιαίο σύνολο προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός.
Πλέον, το πλάνο της τουριστικής προβολής περνά στο επόμενο στάδιο. Έχοντας ως κεντρική ιδέα την εξειδίκευση, ο στόχος που θέτει τώρα είναι η ανάδειξη των μοναδικών και ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, με το κεντρικό σύνθημα “Aegean Islands – Like No Other” να συνοδεύεται στο εξής από το σλόγκαν «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή».

 

paroysiasi planoy 2017 1

Παπαβασιλείου: «Πρωτοποριακό πλάνο δράσεων»
Η παρουσίαση έγινε από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη, σύμβουλο marketing τουριστικού προϊόντος της Marketing Greece.
Στην ομιλία της, η κ. Παπαβασιλείου έκανε αναφορά στα μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής της, χαρακτηρίζοντας την ως «ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων με ορίζοντα τριετίας». Σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη, «τα αποτελέσματα από την πρώτη περίοδο εφαρμογής αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι αξιοσημείωτα», παρά το γεγονός ότι «το εγχείρημα της προβολής μίας πολυνησιακής Περιφέρειας όπως είναι το Νότιο Αιγαίο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό».
«Οι δυνατότητες των νησιών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Η Περιφερειακή μας αρχή έχει αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους εν δυνάμει επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά το Νότιο Αιγαίο για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει» κατέληξε η κ. Παπαβασιλείου.

 

paroysiasi planoy 2017 5

Πάρσαλης: «Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή»
Για τη νέα καμπάνια και τη φιλοσοφία της μίλησε ο κ. Πάρσαλης, ο οποίος εξήγησε ότι οι βασικοί στρατηγικοί άξονες παραμένουν ίδιοι, αν και εξειδικεύεται ακόμη περισσότερο η ευρύτερη καμπάνια σε κάθε νησί ξεχωριστά.
«Συνδέουμε το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου με τις λέξεις πολιτισμός, αθλητισμός, γαστρονομία και προχωράμε στο πλέγμα των δράσεων προβολής με νέο περιεχόμενο. Διατηρούμε τη μοναδικότητα (“το Aegean Like No Other” ως το κεντρικό μας concept), αλλά εμβαθύνουμε περισσότερο, οδηγούμε το slogan στην κατεύθυνση του «Επιλέγω Νότιο Αιγαίο, για κάθε στιγμή που είναι ξεχωριστή. Θα μεταφράσουμε την κάθε εμπειρία σε μία μοναδική στιγμή μέσα από κάποιες αλήθειες και ιστορίες που μεταφράζονται σε συναίσθημα» επισήμανε ο κ. Πάρσαλης, ο οποίος αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα για την Ρόδο.

 

paroysiasi planoy 2017 4

Καμπουράκης: «Επενδύοντας στην προβολή του τουρισμού, επενδύουμε στο μέλλον μας»
Από την πλευρά του, ο προεδρεύων της ΠΟΞ και πρόεδρος της ΕΞΡ Αντώνης Καμπουράκης αναφέρθηκε στο ρόλο της μεθοδικής, στοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής, ως ένα εκ των θεμελιωδών προαπαιτουμένων, προκειμένου ο τουρισμός να έχει μέλλον, ενώ εξήρε τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας στην κατεύθυνση αυτή.
Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Η επένδυση στην προβολή του τουρισμού μας είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας και στους ανθρώπους. Η προβολή μαζί με την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών εμπειριών είναι τα τρία από τα βασικά προαπαιτούμενα για να έχει μέλλον ο τουρισμός μας και για να προσφέρει αυτά που μπορεί στην εθνική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση αλλά και στην τοπική οικονομία, απασχόληση και στην τοπική κοινωνία».
Την εκδήλωση παρακολούθησαν, πέρα από τους δημοσιογράφους και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων και μεταξύ άλλων οι αντιπεριφερειάρχες Γιάννης Φλεβάρης, Φιλήμονας Ζαννετίδης και Θωμάς Σωτρίλλης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου Γιάννης Πάππου, ο αντιδήμαρχος Τέρης Χατζηιωάννου, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Ευστρατίου και Δημήτρης Τσοπανάκης, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ Κώστας Κωνσταντινίδης, ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Δωδεκανήσου Αγαπητός Ξάνθης, ο πρόεδρος του συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Κώστας Κατσίβας και ο αερολιμενάρχης Ρόδου Σπύρος Δεληγιάννης.

 

paroysiasi planoy 2017 3

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου εφαρμογής του τριετούς πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
29 δημοσιογραφικές αποστολές μεγάλων Μέσων του εξωτερικού
*Φωτογράφιση μόδας στην Κω
*2 ειδικές ενέργειες με celebrities
*1 ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από μέσο της Γαλλίας
*1 στοχευμένος διαγωνισμός στην Αγγλία
*12 ενέργειες δημοσιότητας
*Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ή και αυτόνομα, πραγματοποίησε δημοσιογραφικά ταξίδια από βασικές αγορές του εξωτερικού στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο-Αποτελέσματα Δημοσιότητας
*Σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου
*950 έντυπα και online άρθρα
*19.000.000 συνολική κυκλοφορία μέσων
*4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
*9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας
Blogtrotters 2016
*31 blogger & digital ifluencers αποστολές (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)
*3.650 posts στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης
*48 Blogposts
*150.000.000 Social Media Impressions
*15 vlogs

Πλάνο δράσεων προβολής των νησιών μέσα από την καμπάνια “Aegean Islands. Like No Other”, το περιεχόμενο και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν:
*Δημιουργικές εφαρμογές και διαφημιστικά μηνύματα για κάθε νησί ξεχωριστά
*Story telling κείμενα για τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου και για όλα τα νησιά σε ελληνικά και αγγλικά
*Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού
*Διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας με τις τοπικές αρχές και φορείς κάθε νησιού
*Ανάπτυξη αποκλειστικού campaign microsite για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης
*Ανάπτυξη ειδικών σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
*Προώθηση και διαφήμιση των προορισμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
*Υλοποίηση Πλάνου Ψηφιακής Προώθησης

Ανάπτυξη περιεχομένου για όλους τους προορισμούς και τα τουριστικά προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου
*160 διαφημιστικές εφαρμογές
*50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά
Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Aegean Islands. Like no Other” σχεδιάστηκε ψηφιακή καμπάνια με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής λιακάδας και των εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Οι χρήστες διέδωσαν την ελληνική λιακάδα με «φωτεινές» εικόνες γεμάτες θάλασσα και ελληνικό καλοκαίρι, μοιράζοντας τη δική τους εμπειρία από έναν προορισμό του Αιγαίου. Η καμπάνια αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων και εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας.
*3.000 λιακάδες (sharing)
*1.000.000 απήχηση στα Social media (reach)

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο της προώθησης στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergregece.com
*με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς
*με προώθηση στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com
*με ανάπτυξη περιεχομένου για νέους προορισμούς
*με φιλοξενία Blog Posts
*με σταθερή προώθηση μέσω των Social Media λογαριασμών

Συµµετοχή σε περισσότερες από 20 τουριστικές εκθέσεις, workshops & roadshows στην Ελλάδα και σε αγορές – στόχος του εξωτερικού

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στις εκθέσεις :
*Με δικό της περίπτερο
*Με αποκλειστική επικοινωνιακή καμπάνια
*Με όλα τα νησιά
*Με ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό και κατασκευή

(Visited 10 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*