“Aegean Fresko”: Εμπειρία, αξιοπιστία, πρωτοπορία

aegean fresko
admin
24/02/2017 00:00
 
 
 

Η “Aegean Fresko” είναι όντως μια νέα εταιρεία που, όμως, οι Ναξιώτες επιχειρηματίες γνωρίζουν εδώ και χρόνια για τα ποιοτικά προϊόντα της, την αποδοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και την εγγύηση για την χαμηλότερη τιμή της αγοράς.
Διακινεί προϊόντα κατάψυξης, συντήρησης, ξηρού φορτίου καθώς και απορρυπαντικά, χαρτικά και υλικά συσκευασίας και απευθύνεται σε εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφετέριες, αναψυκτήρια, φούρνους, ζαχαροπλαστεία και super market, τροφοδοτώντας καθημερινά τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες, την Αμοργό, τη Σίκινο και την Φολέγανδρο. Είναι επίσημος αντιπρόσωπος των εταιρειών Όλυμπος, ΦΑΓΕ, Optima, Frulite, Λουξ, Τσακίρης, ΒΙΚΗ, Ελληνικός Φούρνος, ΚΑΥΑΚ, Provil και Sanitas. Η “Aegean Fresko” εξυπηρετεί επίσης και πελάτες λιανικής, οι οποίοι μπορούν να κάνουν επιλεγμένες αγορές σε πολύ χαμηλές τιμές.
Πλέον τα «ηνία» της επιχείρησης κρατά ο Βαγγέλης Φραγκίσκος, γιος του ιδρυτή της Νίκου Φραγκίσκου, ο οποίος τον στηρίζει σε κάθε – προσεκτικά μελετημένη – κίνηση του. Με σπουδές marketing, κυρίως όμως με όρεξη για δουλειά, μεράκι και αγάπη γι’ αυτό που κάνει, ο Βαγγέλης Φραγκίσκος παρακολουθεί συνεχώς τις νέες εξελίξεις στον χώρο του εμπορίου και έχει καταφέρει να πάει την οικογενειακή επιχείρηση ένα βήμα παρακάτω.
«Συνδυάσαμε την εμπειρία του παλιού με τις φρέσκες ιδέες του νεότερου» δήλωσε στην εκπομπή “Aliberti News” του Aegean Voice 107, τονίζοντας ότι «είναι θέμα ιδεολογίας και χαρακτήρα» να τροφοδοτεί την τοπική αγορά με καλής ποιότητας προϊόντα. Άλλωστε, μία από τις βασικές επιδιώξεις της “Aegean Fresko” είναι να διατηρήσει τη δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με τους επαγγελματίες που την επιλέγουν για την τροφοδοσία των επιχειρήσεων τους, οι οποίοι με τη σειρά τους, θα «χτίσουν» την ίδια σχέση με τους δικούς τους πελάτες.
«Πρώτες ύλες άριστης ποιότητας χρησιμοποιούνται από όλα τα καταστήματα του νησιού. Δεν παίρνουν δεύτερα. Νοιώθω περήφανος όταν έχω να κάνω με τέτοιους επαγγελματίες» σημείωσε ο κ. Φραγκίσκος στην Πόπη Αλιμπέρτη και συμπλήρωσε ότι αυτό «είναι προς το συμφέρον όλων μας», καθώς η φήμη της Νάξου μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο και ο τουρισμός της στηρίζεται και αναπτύσσεται και μέσω της γαστρονομίας.
«Η “Aegean Fresco” πάντα έχει τα απαραίτητα» ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξης του, επ’ ευκαιρία των σαρακοστιανών μεζέδων που θα προσφερθούν στο τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας, χωρίς να παραλείψει να αναφερθεί και στην καινούρια συνεργασία που «ψήνεται» και θα αλλάξει τα δεδομένα του καφέ στη Νάξο, με την άφιξη του “Ipanema Espresso”.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί και το πρωτοπόρο εγχείρημα του κ. Φραγκίσκου με τον τίτλο “My Costumer”. Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα, στην οποία ο εκάστοτε πελάτης θα διαθέτει τον δικό λογαριασμό χρήστη, προκειμένου να έχει σαφή και ολοκληρωμένη εικόνα των διαφόρων συναλλαγών του με την “Aegean Fresco” (π.χ. ποσότητες προϊόντων που αγόρασε, συχνότητα αγορών, συνολικό κόστος αγορών κ.λπ.).

(Visited 298 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*