Την επεκτατική της πορεία στην παγκόσμια ναυτιλία συνεχίζει η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα η οποία ελέγχει το 1/6 του παγκόσμιου στόλου.
Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μεταφράζεται ως εξής:
Η αξία του ελληνικού στόλου για το έτος 2014 ξεπέρασε τα 105,6 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 4,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} όταν η αξία του παγκόσμιου στόλου αγγίζει τα 680,4 δισ. δολάρια.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ιαπωνία, με την αξία του στόλου της να διαμορφώνεται σε 89,7 δισ. δολάρια, στην τρίτη η Κίνα με 70,7 δισ. δολάρια, στην τέταρτη η Γερμανία με 49,7 δισ. δολάρια και στην πέμπτη η Σιγκαπούρη με 38,2 δισ. δολάρια.
Η μεγάλη δύναμη του ελληνόκτητου στόλου εντοπίζεται στα δεξαμενόπλοια, με τη συνολική αξία τους να φθάνει στα 41,7 δισ. δολάρια και στα bulker (πλοία ξηρού φορτίου) με συνολική αξία 35,5 δισ. δολάρια. Ακολουθούν τα LNG με συνολική αξία 12,27 δισ. δολάρια, τα containership (μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων) με 12,25 δισ. δολάρια και τελευταία τα LPG με 3,88 δισ. δολάρια.