Στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται να έχει λυθεί το πρόβλημα με τις δυσκολίες στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, που είχε προκύψει καιρό τώρα λόγω της ασυνέπειας εκτέλεσης αυτών από τη ΝΕΛ, αλλά διογκώθηκε μετά την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα να υιοθετήσει τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία από δύο επιδοτούμενες γραμμές.
Σήμερα συνεδριάζει το ΣΑΣ, καθώς η πρόσκληση ενδιαφέροντος προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που είχε απευθύνει το υπουργείο δεν απέδωσε καρπούς και έτσι, βάσει του νόμου, θα προχωρήσουν σε τροποποίηση των όρων της προκήρυξης και στη συνέχεια θα απευθύνουν νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ενδιαφέρον για την κάλυψη και των δύο επιδοτούμενων γραμμών αναμένεται να εκδηλώσει η ναυτιλιακή εταιρεία «Hellenic Seaways», κάτι που είχε πει και σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντ. Αγαπητός. Στο μεταξύ θολό εξακολουθεί και παραμένει το τοπίο σχετικά με το μέλλον της ΝΕΛ και ειδικά μετά τις δηλώσεις εκπροσώπου της στο τελευταίο ΣΑΣ, καθώς, σύμφωνα με αυτές, παραιτήθηκε από τη θέση του ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Αβραντίνης και η εταιρεία αναζητά νέους επενδυτές.
Πάντως, με ανακοίνωσή της η ΝΕΛ τις προηγούμενες μέρες έκανε γνωστό ότι αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, η δε βασική μέτοχος Altana Navigation LTD δήλωσε ότι αδυνατεί να καλύψει το ποσοστό της αύξησης που της αναλογεί.
«Εν όψει τούτου η Διοίκηση αναζητεί νέους επενδυτές που θα συμβάλλουν στην διατήρηση της δραστηριότητας της εταιρείας και την υλοποίηση του Σχεδίου Εξυγίανσης» σημείωνε και πρόσθετε πως οι ζημιές της εταιρείας «οφείλοντο στην από πλευράς Ελληνικού Δημοσίου στρεβλή εφαρμογή των όρων των συμβάσεων και στην καθυστέρηση καταβολής των μισθωμάτων συνεπεία τόσο της γενικότερης δημοσιονομικής κατάστασης όσο και τις γνωστές σε όλους γραφειοκρατικές αγκυλώσεις».
Πηγή: efsyn.gr