Την Κυριακή 4 Ιουνίου ο Ναυτικός Όμιλος Σύρου και το Τμήμα Υποβρύχιας Δραστηριότητας θα ξεκινήσει τους υποβρύχιους εθελοντικούς καθαρισμούς στο νησί, οι οποίοι θα διαρκέσουν μέχρι τον Οκτώβριο.
Στις 10 το πρωί αυτόνομοι και ελεύθεροι δύτες του Ν.Ο. Σύρου θα βουτήξουν στον όρμο Βάρης – Αχλαδιού, με την προσπάθεια αυτή να στηρίζεται από τον δήμο Σύρου-Ερμούπολης και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σύρου.
Οι καθαρισμοί θα συνεχιστούν μέχρι το φθινόπωρο σε όσο το δυνατόν περισσότερους όρμους και λιμένες τόσο της Σύρου, όσο και των γειτονικών νησιών. Δηλώσεις συμμετοχής εθελοντών: 6973205353 (κ. Χούλης Μιχάλης).
(φωτό: Ναυτικός Όμιλος Σύρου)
Ξεκινούν καθαρισμοί βυθού στη Σύρο
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
-
ΕΚΠΑ και CIVIS φέρνουν στη Νάξο διεθνές πρόγραμμα για την κλιματική αλλαγή
27 Ιουνίου 2026
-
Νεκρή Caretta caretta στη Μικρή Βίγλα – Τα ευρήματα της νεκροψίας προκαλούν σοβαρά ερωτήματα
27 Ιουνίου 2026
-
Λαγοκέφαλος: Πιλοτικό πρόγραμμα σε Νότιο Αιγαίο και Κρήτη – Αμοιβή 5,33 ευρώ το κιλό στους αλιείς
26 Ιουνίου 2026
Latest Post
































































