Αυτή την Κυριακή 11 Ιουνίου και ώρα 10 το πρωί συνεχίζει τους υποβρύχιους εθελοντικούς καθαρισμούς ο Ναυτικός Όμιλος Σύρου.
Αυτή τη φορά, αυτόνομοι και ελεύθεροι δύτες του Τμήματος Υποβρύχιας Δραστηριότητας του Ν.Ο. Σύρου θα βουτήξουν στο λιμάνι της Ερμούπολης, στην περιοχή «Νησάκι» μέχρι την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων .
Την προσπάθεια του Ομίλου στηρίζουν το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σύρου και ο δήμος Σύρου-Ερμούπολης. Δηλώσεις συμμετοχής εθελοντών στο 6973205353 (κ. Μιχάλης Χούλης).
(φωτό: Ναυτικός Όμιλος Σύρου)
Συνεχίζει τους καθαρισμούς βυθών ο Ναυτικός Όμιλος Σύρου
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
-
ΕΚΠΑ και CIVIS φέρνουν στη Νάξο διεθνές πρόγραμμα για την κλιματική αλλαγή
27 Ιουνίου 2026
-
Νεκρή Caretta caretta στη Μικρή Βίγλα – Τα ευρήματα της νεκροψίας προκαλούν σοβαρά ερωτήματα
27 Ιουνίου 2026
-
Λαγοκέφαλος: Πιλοτικό πρόγραμμα σε Νότιο Αιγαίο και Κρήτη – Αμοιβή 5,33 ευρώ το κιλό στους αλιείς
26 Ιουνίου 2026
Latest Post
































































