Όλο το πρόγραμμα για την τουριστική προβολή Νάξου και Μικρών Κυκλάδων το 2017

Πορτάρα
admin
10/12/2016 19:51
 
 
 

Το πρόγραμμα της τουριστικης προβολής της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων παρουσίασε ο αντιδήμαρχος τουρισμού Δημήτρης Λιανός στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την Παρακσευή.

Όπως είπε ο κ. Λιανός το πρόγραμμα θα αποσταλεί στον ΕΟΤ για έγκριση αλλά και οι δράσεις του θα ενταχθούν στον προϋπολογισμό του δήμου για το 2017. 

Ο βασικός στόχος του προγράμματος, σύμφωνα με τον κ. Λιανό, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί για το έτος 2017 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης στο νησί.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.

Το πρόγραμμα

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνικών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ενώ αξιοποιείται σαν κυρίαρχο στοιχείο η προβολή της πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας του νησιού, σε συνδυασμό με μορφές εναλλακτικού τουρισμού που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν.

Οι δράσεις που προτείνονται από τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων έχουν ως στόχο την ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Νάξου, της Σχοινούσσας, των Κουφονησιών, της Ηρακλειάς και της Δονούσας.

Συγκεκριμένα προτείνονται:
1. Πρακτική Υποστήριξη γραφείου Τουρισμού
Οι δράσεις που θα αναπτυχθούν αναλυτικά θα αφορούν εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες που αφορούν τους τομείς του τουριστικού marketing και της προβολής.

Ειδικότερα:
• Εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει ο προορισμός.
• Έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες).
• Mελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος: Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων ανάλογα και με την διεθνή ζήτηση.
• Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών με βάση τα ευρήματα από Trip Advisor (κωδικοποίηση – συμπεράσματα).
• Θέματα άσκησης τουριστικής πολιτικής (υποδομές, προσβασιμότητα, παρεχόμενες προς τους τουρίστες υπηρεσίες).
• Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών: Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο «επικοινωνίας » με το κοινό (ταξιδιωτικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι, υποψήφιοι τουρίστες), με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης.
• Προτάσεις και εισηγήσεις για την αναγκαιότητα ή μη της χρήσης μεθόδων προβολής.
• Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
• Προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων.
• Πρόσκληση και φιλοξενία τηλεοπτικών εκπομπών ή και Ελλήνων δημοσιογράφων.
• Σύνταξη, αποστολή και προώθηση (follow up) Δελτίων Τύπου σε Μ.Μ.Ε. για τα τοπικά events.
• Επιμέλεια προωθητικού υλικού.
• Διαχείριση Τουριστικού Οδηγού στο site του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων www.naxos.gr
• Αξιολόγηση προτάσεων και ευκαιριών προβολής.
• Διερεύνηση επαφών με δημοσιογράφους και οργάνωση φιλοξενιών με στόχο την δημοσιότητα.
• Διερεύνηση επαφών με τουριστικούς πράκτορες και οργάνωση φιλοξενιών με στόχο την διερεύνηση των συνεργασιών.

2. Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Προώθησης- Διαδικτυακό Μάρκετινγκ:
Internet Marketing.Το πακέτο των υπηρεσιών το οποίο περιλαμβάνει είναι: Social media marketing , Linked in, You tube channel, Facebook.
Για την ολοκληρωμένη παρουσία του τουριστικού προϊόντος στο Facebook θα πρέπει να σχεδιαστεί μια επίσημη σελίδα (page) στο site του κοινωνικού δικτύου, η οποία θα ενημερώνεται αυτόματα από το portal, χωρίς να χρειάζεται η ανθρώπινη χειροκίνητη παρέμβαση. Θα προγραμματίζονται συγκεκριμένες δημοσιεύσεις (posts) ανά τακτικά χρονικά διαστήματα ενώ θα προστίθενται και ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δραστηριότητες του ημερολογίου.
Linked In. Για την ολοκληρωμένη παρουσία του τουριστικού προϊόντος στο Linked In, θα πρέπει να σχεδιαστεί μια επίσημη σελίδα (page) στο site του κοινωνικού δικτύου. Το Linked In αποτελεί το σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών. Πρόκειται συγκεκριμένα για ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στόχος του οποίου είναι να συνδέσει όλους τους επαγγελματίες του κόσμου.
You Tube Channel. Δημιουργία καναλιού στο YouTube. Θα αναρτούνται θεματικά βίντεο που θα προβάλουν τον προορισμό. Θα αναρτούνται βίντεο στα οποία θα προβάλλονται αληθινές ιστορίες και εμπειρίες επισκεπτών SEO & SEM (Google, Yandex (Russian Google), Baidu (Chinese Google).
Google
Α) Search Engine Optimization
Ο ιστότοπος θα αναπτυχθεί με αξιοποίηση των πιο πρόσφατων τεχνικών SEO σύμφωνα με τις τελευταίες αναβαθμίσεις του αλγόριθμου της Google. Σύμφωνα με αυτές, το υλικό πρέπει να είναι πλούσιο, πρωτότυπο και δομημένο με τον σωστότερο δυνατό τρόπο.
Β) AdWords Campaigns. Για τη δημιουργία μίας σημαντικής αρχικής βάσης επισκεπτών, θα αξιοποιηθεί η πλατφόρμα AdWords της Google η οποία αυτή τη στιγμή είναι και το σημαντικότερο μέσο προώθησης παγκοσμίως για χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες.

Η διαφημιστική εκστρατεία στο Google, μπορεί να διαρκέσει ένα έτος και θα εκτελεστεί με διαφορετικά campaigns ανά εποχή.
• Mobile applications
• On line advertising
• Search advertising (trivago, trip advisor και άλλα)
• Mobile applications
• Email marketing
• Κατασκευή PORTAL Η αναβάθμιση του Portal θα αποτελέσει το βασικό πυλώνα εξωστρέφειας και επικοινωνίας με τη διεθνή κοινότητα. Ο ιστότοπος θα έχει ένα σύγχρονο και ελκυστικό εικαστικό περιβάλλον, που θα ακολουθεί τις τρέχουσες τάσεις, τόσο στο σχεδιαστικό, όσο και στο τεχνικό του μέρος. Θα είναι γρήγορος και αποτελεσματικός στην πρόσβαση αξιοποιώντας ανάλογες τεχνικές μεθοδολογίες (responsive layout, data caching, compression, minifying), και θα έχει ύφος ανάλαφρο και ευχάριστο για να κερδίζει τους επικείμενους επισκέπτες, μέσα από ένα σύνολο έξι διαφορετικών γλωσσών.

3. Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων
• Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων με θέματα που άπτονται του τομέα του Τουρισμού.
• Διοργάνωση welcomes με θέματα που αφορούν τον τουρισμό.
• Διοργάνωση events για τις παραλίες που παίρνουν Γαλάζιες Σημαίες.

4. Συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις

• Συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

5. Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

• Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators.
• Σε συνεργασία με το Σωματείο Μαζικής Εστίασης, διοργάνωση cooking lessons στο πλαίσιο δράσεων γνωριμίας με την τοπική κουζίνα. Η δράση αυτή μπορεί να πραγματοποιείται σε καθορισμένες ημερομηνίες ως δράσεις ξενοδοχειακής κουζίνας αρχικά στους επισκέπτες τους αλλά και ως γενικό happening.
• Σε συνεργασία με τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και τους τοπικούς Πολιτιστικούς Συλλόγους, διοργάνωση Φεστιβάλ προώθησης και προβολής των αγροδιατροφικών και παραδοσιακών προϊόντων της Νάξου όπου θα παρουσιαστεί το «καλάθι» των τοπικών προϊόντων συνδέοντας έτσι τα προϊόντα του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα με τον τουρισμό και την οινογαστρονομία.

6. Εκτύπωση Προωθητικού υλικού

• Εκτύπωση επιπλέον έντυπου προωθητικού υλικού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

7. Αναμνηστικά Δώρα
• Δημιουργία αναμνηστικών δώρων για τους προσκεκλημένους και επισκέπτες του νησιού.
• Δημιουργία καλαθιού τοπικών προϊόντων σε μινιατούρες σε συνεργασία με τους επαγγελματίες της περιοχής για χαμηλό κόστος αλλά και με προσφορά των ιδίων (Ρακί, λάδι, μέλι, ελιές, μαρμελάδα κ.α.). Το καλάθι θα προσφέρεται ως δώρο στους φιλοξενούμενους.
• Παραγωγή και προμήθεια διαφημιστικού υλικού.

8. Αποστολή εντύπων σε εκθέσεις

9. Φωτογράφιση
• Φωτογράφηση – συγκέντρωση φωτογραφιών – ψηφιοποίηση φωτογραφιών με θέματα από τον τόπο μας και κατεύθυνση την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού (πολιτισμός, εκδηλώσεις, φύση, δραστηριότητες κ.λπ.)
• Δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου φωτογραφιών και slides.

10. Φιλοξενία φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών
• Φιλοξενία έγκριτων δημοσιογράφων και άλλων στελεχών που ασχολούνται με πολιτιστικά- τουριστικά θέματα , με το τουριστικό ρεπορτάζ και τις δημόσιες σχέσεις.
• Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού που έχουν σχέση με την πόλη της Νάξου και τα Μικρά Νησιά. Επαφή με tour operators, πρόσκληση στην πόλη, προκειμένου να διευρυνθεί το προφίλ των πελατών όσο και να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος.

11. Διοργάνωση Σεμιναρίων
Τα σεμινάρια ως στόχο έχουν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων σε επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα, σε αντικείμενα κατάρτισης που είναι σχετικά με την καλύτερη οργάνωση και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά, την ανάπτυξη επιχειρηματικού πνεύματος, την επένδυση στους ανθρώπινους πόρους, την ανάπτυξη των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, τα logistics, την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και την υγιεινή και ασφάλεια στους χώρους εργασίας.

Ειδικότερα, οι στόχοι που αναμένεται να επιτευχθούν είναι οι εξής:

– Η αναβάθμιση του στελεχιακού και εργατικού δυναμικού των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα της χώρας
– Η βελτίωση της τεχνογνωσίας των εργαζομένων και της ικανότητάς τους να παρακολουθούν τις εξελίξεις της οικονομίας
– Η αύξηση της ικανότητας προσαρμογής και των δυνατοτήτων απασχόλησης των εργαζομένων και ιδιαίτερα των νέων με στόχο την ευελιξία τους.
– Η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας μέσω της αναβάθμισης των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Βασικό κριτήριο της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων θα είναι η βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων των επιχειρηματιών και των εργαζομένων, στα πλαίσια ενός ευρύτατου φάσματος τουριστικών επιχειρήσεων στις οποίες μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και η ανταπόκριση τους στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

12. Πιστοποίηση Πεζοπορικών Μονοπατιών
Ο Περιπατητικός Τουρισμός ως παράγοντας ανάπτυξης τουρισμού. Στόχος είναι η ένταξη του δικτύου των περιπατητικών διαδρομών – μονοπατιών του Δήμου σε φορέα πιστοποίησης.

(Visited 44 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*