Νέο επιχειρησιακό σχέδιο για την Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου

enosi katalymaton koytoylas 4
admin
02/02/2017 21:59
 
 
 

Στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να στηρίξει τα μέλη της αποτελεσματικά και άμεσα εστιάζει το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου.
Με χρονικό ορίζοντα τριετίας, το σχέδιο περιλαμβάνει δράσεις που καλύπτουν την παραγωγή υλικού προβολής (content, όπως κείμενα και φωτογραφίες) σε υψηλή ποιότητα, τη διαδικτυακή προβολή της Σύρου και των επιχειρήσεών της, τη δημιουργία μιας μεγάλης διαδικτυακής κοινότητας για τη Σύρο, τις συστηματικές επαφές με τα ελληνικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης, καθώς και τα κανάλια διανομής.
Επίσης, προτείνεται η υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλλουν τόσο στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Σύρου, όσο και στην καλύτερη ανταπόκριση τους στις επιθυμίες των επισκεπτών του νησιού. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στους τρόπους συνεργασίας της Ένωσης με άλλους φορείς (π.χ. Δήμο, Περιφέρεια, ΕΟΤ, επαγγελματικούς φορείς της Σύρου), προκειμένου να προαχθεί ο κοινός στόχος που δεν είναι άλλος από την αύξηση των τουριστικών εισπράξεων.

enosi katalymaton koytoylas 2

Εμφανής η απουσία ενός ισχυρού destination brand
Το επιχειρησιακό σχέδιο της Ένωσης παρουσίασε ο συντάκτης του, ειδικός στο τουριστικό μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός, Δρας. Δημήτρης Κούτουλας, ο οποίος τόνισε την ανάγκη για περαιτέρω αναβάθμιση της εικόνας και της ταυτότητας της Σύρου, καθώς από την έρευνα που διενήργησε, έγινε εμφανής η απουσία ενός ισχυρού destination brand και η ελλιπής διεθνής αναγνωρισιμότητα του νησιού.

enosi katalymaton koytoylas 1
«Για εμάς, ως Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου είναι πολύ σημαντικό να καταφέρουμε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τα μέλη μας με ένα πολύ περιορισμένο κονδύλι» επισήμανε από την πλευρά της η πρόεδρος της Ένωσης Χρηστιάννα Πάπιτση και πρόσθεσε: «Με την υποστήριξη και τις συμβουλές του κ. Κούτουλα θα επιδιώξουμε την ευρύτερη δυνατή συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς, προκειμένου μέσα από κοινές δράσεις να αναπτυχθεί το κατάλληλο destination brand της Σύρου και να γίνουμε επιτέλους πιο γνωστοί στο ταξιδιωτικό κοινό από την Ελλάδα και ιδίως από το εξωτερικό».

Σεμινάριο ξενοδοχειακού μάρκετινγκ
Την επόμενη της παρουσίασης, η Ένωση διοργάνωσε για τα μέλη της, αλλά και για κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη, ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε με πολύ ζωντανό και μεταδοτικό τρόπο ο κ. Κούτουλας.

enosi katalymaton koytoylas 3

enosi katalymaton koytoylas 5

enosi katalymaton koytoylas 6

(Visited 14 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*