Συνάντηση, μέσω τηλεδιάσκεψης, πραγματοποίησαν χθες Δευτέρα 18 Οκτωβρίου οι εκπρόσωποι των φορέων Πρωτοβουλίας Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό, που απαρτίζεται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση α’ και β’ βαθμού και τους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς Κυκλάδων και Δωδεκανήσου.
Ιδιαίτερα θετική η αποτίμηση του 2021
Ιδιαίτερα θετικά αποτιμήθηκε τόσο από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Χατζημάρκο και τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Καμπουράκη, όσο κι από τους εκπροσώπους των φορέων του Τουρισμού, η τουριστική περίοδος του 2021, η οποία παρουσίασε αυξημένη κατά κεφαλή δαπάνη ταξιδιού, αλλά και υψηλές αφίξεις, δεδομένων των συνθηκών.
Επιπλέον, πολύ ισχυρό προβλέπεται από όλους ότι θα είναι το οικονομικό αποτύπωμα του Οκτωβρίου, καθώς με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να υπερβεί τα αποτελέσματα του 2019. Ωστόσο, δεδομένου ότι ο αγώνας για την σεζόν δεν έχει τελειώσει ακόμα, η κοινή προσπάθεια και στόχος όλων των εκπροσώπων επικεντρώνεται πλέον στην επέκταση των αφίξεων όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στον Νοέμβριο.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό, κοινή ήταν και η διαπίστωση ότι η προετοιμασία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου και της Ελλάδας γενικότερα σε ό,τι αφορά τα υγειονομικά πρωτόκολλα αναδείχθηκε ως ένα από τα σημεία που έκαναν τη διαφορά για τη χώρα μας, σε σχέση με άλλους προορισμούς και της έδωσαν το προβάδισμα μέσα στο διεθνές περιβάλλον του ανταγωνισμού.
Η ψηφιακή καμπάνια ήρθε για να μείνει
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν ακόμα ζητήματα του πλάνου marketing και προβολής για το 2022, το οποίο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχει ξεκινήσει να καταρτίζει.
Κάνοντας τον απολογισμό της ψηφιακής καμπάνιας, που εκπόνησε και υλοποίησε, με τις περισσότερες των 300 εκατομμυρίων θεάσεις (views), ομόφωνα προκρίθηκε η επιλογή της διαδικτυακής προβολής και διαφήμισης, καθώς, όλο και περισσότερο, ιδιαιτέρως κατά την πανδημία, το διαδίκτυο εμφανίζεται ως ο απόλυτα κυρίαρχος χώρος ενημέρωσης και επηρεασμού ως προς την λήψη απόφασης.
Στη διαπίστωση αυτή εξάλλου συντείνουν και οι εκθέσεις όλων των οργανισμών, όπως της HORWATH, της μεγαλύτερης εταιρείας τουριστικού consulting, με την οποία η Περιφέρεια διατηρεί σχέση συνεργασίας. Σε έκθεση της εν λόγω εταιρείας προς την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προτείνεται η αλλαγή του μείγματος μάρκετινγκ με την καθοριστική στροφή στο διαδίκτυο εις βάρος και των εκθέσεων, που επιπλέον παρουσιάζουν χαμηλή επισκεψιμότητα, κατά την παρούσα περίοδο.