Έναν ηλεκτρονικό σταθμό αυτόματης εξυπηρέτησης πολιτών (e- ΚΕΠ) προμηθεύτηκε ο Δήμος Μυκόνου, τον οποίο και εγκατέστησε στο Κοινοτικό Κατάστημα της Άνω Μεράς, στην πλατεία, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, την αποτελεσματικότερη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης.
Το προαναφερθέν σημείο κρίθηκε από τους αρμόδιους ως κατάλληλο και ασφαλές μέρος για την εγκατάστασή του σταθμού.
Από εδώ και στο εξής το μηχάνημα θα εξυπηρετεί τους πολίτες αναφορικά με τις οικονομικές και διοικητικές τους συναλλαγές, όπως πληρωμές βεβαιωμένων οφειλών ή μη, καθώς και πληρωμές ειδοποιητηρίων, αφού – μέσω διασύνδεσης στο σύστημα οφειλών της οικονομικής διαχείρισης – θα προσφέρεται η δυνατότητα προβολής αλλά και εξόφλησης των εν λόγω οφειλών.
Με αυτό τον τρόπο οι πολίτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποφύγουν την προσέλευση για απλές υποθέσεις στις Δημοτικές Υπηρεσίες, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους ανεξάρτητα από το ωράριο λειτουργίας του Δήμου Μυκόνου, ο οποίος αποφάσισε να αξιοποιήσει τις ψηφιακές υπηρεσίες και να θέσει τις βάσεις για την έναρξη μιας νέας εποχής στις σχέσεις Δήμου – Πολίτη.