ΥΓΕΙΑ

Διακομιδές ασθενών από Ανάφη και Τήνο

  Τέσσερις συνολικά διακομιδές ασθενών από νησιά των Κυκλάδων πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ώρες, με τη μέριμνα του Λιμενικού Σώματος. Συγκεκριμένα:

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σύρου – Πρόεδρος ξανά η Κατερίνα Καλογεράκη

Επανεξελέγη πρόεδρος η Κατερίνα Καλογεράκη μετά τις αρχαιρεσίες της 16ης Δεκεμβρίου Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου

Συνέχιση δράσεων προληπτικής υγειονομικής φροντίδας για όλους τους πολίτες από τις ΚΟΜΥ-ΕΟΔΥ Σύρου και τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης

Ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, στο πλαίσιο της ενίσχυσης του δικτύου κοινωνικής προστασίας και δημόσιας υγείας, ανακοινώνει τη συνέχιση των

Αεροδιακομιδές και διακομιδές ασθενών από Σύρο, Πάρο, Σίφνο, Σαντορίνη, Μύκονο, Νάξο, Τήνο και Κέα

Εννέα συνολικά αεροδιακομιδές και διακομιδές ασθενών από νησιά των Κυκλάδων πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες, με ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας και

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Οι ΚΟΜΥ ενισχύονται- 5.000 πολίτες εξυπηρετήθηκαν σε 15 ημέρες, εκ των οποίων οι 1.300 δέχθηκαν ιατρική φροντίδα στο σπίτι

Οι Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) έχουν πλέον εδραιωθεί ως ένας από τους πιο ουσιαστικούς και ανθρώπινους πυλώνες του συστήματος υγείας.