Την Τρίτη 22 Μαρτίου στις 6 το απόγευμα, το κέντρο πρόληψης ΘΗΣΕΑΣ Κυκλάδων σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων θα πραγματοποιήσει βιωματικό εργαστήρι στο αμφιθέατρο του ΓΕ.Λ. Νάξου με θέμα: “Διαχείριση του άγχους των εξετάσεων”. Το εργαστήρι θα συντονίσουν τα στελέχη του κέντρου, Θεοδωροπούλου Φωτεινή και Κουνδουράκη Κλειώ. Στο βιωματικό εργαστήρι θα μπορούν να συμμετέχουν γονείς και μαθητές.
Βιωματικό εργαστήρι στο ΓΕ.Λ. Νάξου: “Διαχείριση του άγχους των εξετάσεων”
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
Νέες σχολικές μονάδες σε Νάξο και Σαντορίνη: Ιδρύονται Εσπερινό Γυμνάσιο και δύο νέες σχολικές δομές
24 Ιουνίου 2026
-
Νάξος: Ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας για τη δύναμη της εκπαίδευσης ενηλίκων
24 Ιουνίου 2026
-
Πανελλαδικές 2026: Στις 25 Ιουνίου οι βαθμολογίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
20 Ιουνίου 2026
Latest Post
































































