Διήμερο διαλόγου και προτάσεων για το μέλλον της Νάξου στις 6 και 7 Ιουνίου στο Οικομουσείο Κορώνου
Ανοιχτό κάλεσμα προς κατοίκους, φορείς και συλλόγους απευθύνει το Δίκτυο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Νάξου για τη 2η Συνάντησή του, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026 στο Οικομουσείο Κορώνου. Στόχος του διημέρου είναι η ανάπτυξη διαλόγου και η κατάθεση προτάσεων για έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα διασφαλίσει το βιώσιμο μέλλον του νησιού.
O Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, υποστηρίζοντας την 2η Συνάντηση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη,
διαθέτει ένα λεωφορείο από τη Χώρα προς την Κόρωνο ως ακολούθως:
– Σάββατο 6/6, ώρα 09:30 αναχώρηση έξω από το πρακτορείο Zas Travel στο λιμάνι, με μια στάση στον Άγιο Νικόδημο,
– Κυριακή 7/6, ώρα 09:30 αναχώρηση έξω από την αφετηρία των ΚΤΕΛ στο λιμάνι, με μια στάση στον Άγιο Νικόδημο.
Εφόσον υπάρξει δυνατότητα επιστροφής από την Κόρωνο προς τη Χώρα, θα το γνωρίζουμε την ίδια ημέρα.

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






























































